مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

زمان مورد نیاز برای مطالعه ۱ دقیقه

مشاوره تحصیلی جهت شناخت و بررسی وضعیت دانش‌آموز،بررسی وضعیت آموزشی و ارائه برنامه به جهت استفاده از فرصت طلایی مطالعاتی می‌باشد.

دسته بندی : اخبار - علمی
تاریخ انتشار : 26 / 06 / 1401

توضیحات

مشاوره تحصیلی به دانش آموزان اجبار و تکلیف نمی باشد بلکه یک مشاور و همراه خوب با مهارت و دانشی که دارد و با توجه به وضعیت علمی و علایق دانش آموزان تلاش می کند تا بهترین راه و روش را برای برنامه ریزی و نحوه درس خواندن به دانش آموزان پیشنهاد دهد و در این مسیر همراه دانش آموزان باشد.

بسیاری از دانش آموزان علی رغم ساعت مطالعاتی بالایی که دارند اما به دلیل نداشتن مهارت یادگیری و تکنیک های صحیح درس خواندن به نتایجی که می خواهند نمی رسند.

مشاوران آموزشی مدرسه به دانش آموزان کمک می کنند تا دروس خود را به شکل صحیح مطالعه کنند و با توجه به توانایی دانش آموزان به صورت دوره ای به آنها برنامه مطالعاتی داده و روند پیشرفت و مطالعه دانش آموزان را پیگیری نمایند.

برای اینکه بتوانیم در کنکور به هدفمان برسیم رعایت اصول و روشهایی که مشاوران مدرسه با توجه به تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارند به دانش آموزان گوشزد می نمایند مسیر را برای آنها هموارتر می نماید.

در پایان پایگاه تابستانی مشاوران دبیرستان سلام رسالت جلسات مشاوره ای به صورت فردی با هر دانش آموز برگزار کردند.

مشاوره تحصیلی جهت شناخت و بررسی وضعیت دانش‌آموز،بررسی وضعیت آموزشی و ارائه برنامه به جهت استفاده از فرصت طلایی شهریورماه می‌باشد.

کمک به آنها در ایجاد حس آرامش و خونسردی

بالابردن اعتماد به نفس در دانش آموزان

ایمان به پیروزی در نتیجه تلاش های دانش آموزان

طراحی برنامه جامع و هدفمند با توجه به توانایی هر دانش آموز و کمک به بچه ها در رسیدن به هدف هایشان

تقدیر از نفرات برتر در پایان سال تحصیلی 1401-1400

مقالات مرتبط

مسابقه سازه ماکارونی برج میلاد برای مهندسان آینده

مهندسان آینده سرزمین و دانش‌آموزان کوشایِ سلامی، از برج میلاد به قله‌های خلاقیت در سازه‌های هندسی پل زدند! مسابقه سازه ماکارونی به‌مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس، پنج‌شنبه 3اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد (سالن رودکی) برگزار شد. در این مسابقات بیش‌از 120دانش‌آموز در 3رده ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم با […]
26 / 01 / 1403

جلسه آموزشی پایه دهم و یازدهم

جلسه آموزشی پایه دهم و یازدهم و انتخابات انجمن اولیا و مربیان-جلسه دانش افزایی با موضوع نحوه رفتار با نوجوان
13 / 09 / 1401

شورای دانش آموزی

هدف از شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی-فرهنگی-انضباطی -المپیاد و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه می باشد.
29 / 08 / 1401