بوی ماه مهر

بوی ماه مهر

زمان مورد نیاز برای مطالعه 2 دقیقه

آغاز سال تحصیلی دبیرستان دخترانه سلام رسالت مهرماه 1401

دسته بندی : اخبار - علمی
تاریخ انتشار : 02 / 07 / 1401

توضیحات

باز هم فصل تابستان به پایان رسید و بوی ماه مهر در کوچه هایمان پیچیده است و ما نیز در مدرسه سال جدید را همراه با شوق فراوان به همراه دانش آموزانمان آغاز کردیم.

تا با ایجاد نگرش های مثبت و پویا و ایجاد انگیزه و تلاش برای تحصیل و پیشرفت و با همدلی و اتحاد بتوانیم قدم های مثبتی برای آینده خود و کشورمان برداریم.

بوی ماه مهر،زنگ مهر، زنگ بیداری است به سوی فرداهای روشن و قدم نهادن در مسیر دانستن و فهمیدن .

با شروع سال تحصیلی از بودن در کنار دوستان خود لذت ببریم، دوستی های خود را تقویت کنیم و به دوستانمان هم کمک کنیم تا در مسیر روشنایی گام بردارند، مدرسه فرصت بزرگی است تا در کنار علم اندوزی روح خود را نیز پرورش دهیم و همواره به یاد داشته باشیم که درس خواندن پس از انسان بودن است.

بهار دانش و سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان،مربیان و معلمان تبریک می گوییم.

برای دیدن ویدیو کلیپ آغاز سال تحصیلی کلیک نمایید

مقالات مرتبط

مسابقه سازه ماکارونی برج میلاد برای مهندسان آینده

مهندسان آینده سرزمین و دانش‌آموزان کوشایِ سلامی، از برج میلاد به قله‌های خلاقیت در سازه‌های هندسی پل زدند! مسابقه سازه ماکارونی به‌مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس، پنج‌شنبه 3اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد (سالن رودکی) برگزار شد. در این مسابقات بیش‌از 120دانش‌آموز در 3رده ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم با […]
26 / 01 / 1403

جلسه آموزشی پایه دهم و یازدهم

جلسه آموزشی پایه دهم و یازدهم و انتخابات انجمن اولیا و مربیان-جلسه دانش افزایی با موضوع نحوه رفتار با نوجوان
13 / 09 / 1401

شورای دانش آموزی

هدف از شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی-فرهنگی-انضباطی -المپیاد و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه می باشد.
29 / 08 / 1401