شورای دانش آموزی

شورای دانش آموزی

زمان مورد نیاز برای مطالعه ۱ دقیقه

هدف از شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی-فرهنگی-انضباطی -المپیاد و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه می باشد.

دسته بندی : اخبار - علمی
تاریخ انتشار : 29 / 08 / 1401

توضیحات

دبیرستان دخترانه سلام گلبانگ با توجه به توانمندی نسل جوان به مشارکت دانش آموزان در امور اجرایی مدرسه به واسطه شورای دانش آموزی اهمیت ویژه ای می دهد.

هدف از شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی-فرهنگی-انضباطی -المپیاد و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه می باشد.

مشارکت دانش آموزان باعث تقویت خودباوری و اعتماد به نفس آنان می شود.از پیشنهادات و انتقادات دانش آموزان در امور مختلف مدرسه استفاده می شود و این خود زمینه ساز ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان برای حضور موثرتر در همه عرصه های اجتماعی می گردد.

هرکلاس در بخش های مختلف یک مدیر و نماینده دارد که شامل ( مدیر آموزش، مدیر اجرایی، مدیر فرهنگی، مدیر پژوهش و المپیاد می باشد) که در هر بخش مسائل جاری در مدرسه و پیشنهادات دانش آموزان دیگر را برای اداره هرچه بهتر امور بررسی می کنند.

برای ورود به صفحه اخبار دبیرستان کلیک نمایید

مقالات مرتبط

مسابقه سازه ماکارونی برج میلاد برای مهندسان آینده

مهندسان آینده سرزمین و دانش‌آموزان کوشایِ سلامی، از برج میلاد به قله‌های خلاقیت در سازه‌های هندسی پل زدند! مسابقه سازه ماکارونی به‌مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس، پنج‌شنبه 3اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد (سالن رودکی) برگزار شد. در این مسابقات بیش‌از 120دانش‌آموز در 3رده ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم با […]
26 / 01 / 1403

جلسه آموزشی پایه دهم و یازدهم

جلسه آموزشی پایه دهم و یازدهم و انتخابات انجمن اولیا و مربیان-جلسه دانش افزایی با موضوع نحوه رفتار با نوجوان
13 / 09 / 1401

اردوی تفریحی به مناسبت روز دانش آموز

اردوی تفریحی کارتینگ و پینت بال به مناسبت روز دانش آموز و رفع خستگی آزمون نشانه و اردوی مطالعاتی ویژه پایه دهم و یازدهم
29 / 08 / 1401